Hodnocení je pouze orientační, není zásadní a stěžejní pro klasifikaci.
Tempo a objem učiva dělejte dle svých možností a schopností. V případě nejasností volejte, pište, konzultujte se třídním učitelem nebo učitelem daného předmětu.
Zopakujte
si skloňování vzoru PÁN – ve kterých pádech se píše i, í/y, ý
PÍSEMNÁ ČÁST: do zvláštního sešitu!!! (z učebnice
českého jazyka)
Uč. 57/4
Uč. 57/5
Uč. 57/7
Uč 57/8 + a), b)
Diktát – uč. 57/6
Do ČJ Š – vyskloňovat vzor HRAD – uč. Str. 56
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ
Libovolná kniha – zapsat do čtenářských deníků (kdo má čtenářský deník u mě, tak napíše na papír).
PRACOVNÍ ČINNOSTI
Vyrobte si jakéhokoliv zajíčka z ruličky od toaletního papíru 🙂 Budu moc ráda, když mi fotky zašlete mailem nebo přes messenger 🙂
PŘÍRODOVĚDA
ÚSTNÍ ČÁST:
Přečíst
z učebnice strana 45 – 48
PÍSEMNÁ ČÁST:
Zápis
do sešitu přírodovědy:
Rostliny a živočichové v zimě
stromy jsou bez listí =) na větvích pupeny
většina jehličnatých stromů =) zelené
rostliny přečkají zimu =) pupeny, semena, cibule, oddenky
v zimě můžeme vidět stálé ptáky,
stěhovaví odlétají na jih
živočichové přečkávají zimu v úkrytech,
hledají si potravu =) stopy ve sněhu
Nakresli si pod zápis stopy ve sněhu (uč. Str. 47)
Liška
obecná
má podobné stopy jako stopy psa
je to šelma,
žije volně v přírodě
je to masožravec
= vysvětli pojem masožravec
žije v noře – v lese
má výborný sluch, čich i zrak
každý rok má několik mláďat
Odpověz písemně na
otázky:
Jakou nemocí trpí liška obecná?
Co bychom měli udělat, když najdeme uhynulou lišku?
VLASTIVĚDA
!!!Všechny úkoly a zápisy, které Vám zašlu do
Vlastivědy pište klasicky do sešitu Vlastivědy, děkuji!!!
ÚSTNÍ ČÁST:
Opakujte
si stále pohoří a hory ČR.
Opakujte
si nížiny v ČR.
Jaké
znáš příklady povrchové vody?
Jaké
znáš příklady podpovrchové vody?
Zopakujte
si čím začíná řeka, co je soutok, přítok, jak poznáš pravý a levý břeh řeky,
jak končí řeka?
PÍSEMNÁ ČÁST:
Do
sešitu Vlastivědy zápis + místo otázek doplňte odpovědi ( uč. Str. 29) –
otázky jsou ke každé řece stejné
ŘEKY
ČR
Vltava – Kde pramení?
Jak končí tok řeky?
2 levé přítoky:
2 pravé přítoky
Labe –
Morava –
Odra –
Vytiskněte si přiloženou mapu a vyznačte si řeky – Vltava, Labe, Morava a Odra + ke každé řece 2 pravé a 2 levé přítoky. Mapu si vlep nebo vlož do sešitu.
Anglický jazyk – 4. třída, Ing. Ivana Seidlová
Dobrý
den, čtvrťáci,
věřím,
že vám úkoly z AJ minulý týden nečinily žádné obtíže!
Tento týden věnujeme opakování a procvičování 🙂
Pokyny:
pracovní
sešit str. 30.
Učebnice
str. 30, 31 – play the game Snake! (zahraj si hru Had). Použij figurku a kostku
ze hry člověče nezlob se. Dvojstrana v učebnici ti poslouží jako hrací
plánek, figurku polož na start a odpovídej
na otázky, eventuálně plň pokyny dle zadání.
Vážení rodiče, pokud
máte možnost, prosím o vyfotografování, popřípadě o oskenování prací vašich
dětí a zaslání na: ivana.seidlova@seznam.cz.
Děkuji vám.
Anglický jazyk, Mgr. Alena Nováková
1. Zopakuj si hlasité čtení a překlad z učebnice str.
28.
2. učebnice str. 29, cv.3: Přečti si otázku a odpověď a přelož. Jakou barvu má moje křída? Opakuj si nahlas v angličtině otázku, ukazuj na barvy a odpovídej. Totéž dělej ve cv.4. anglicky: Líbí se ti žlutá sukně nebo červená? Odpovídej celou větou.
3. pracovní sešit str.28, cv.3: V 1. sloupci doplň barvy, v 2. čísla podle obrázku v učebnici.
Let’s draw pictures of food, fruit and vegetables. Nakresleme obrázek jídla, ovoce a zeleniny.
Hravá vyjmenovaná slova po S, pracovní sešit 36 – 40
Opakování vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, Hravá
vyjmenovaná slova 41 – 44
Čítanka – 120 – 127
Pracovní list – rýmy.
M – Dělení se zbytkem
– zopakovat násobky
– učebnice 115, číselná osa, násobky čísla 4, folie
– učebnice 117, číselná osa, násobky čísla 5, folie
– učebnice 118, číselná osa, násobky čísla 6, folie
M – pracovní sešit 11, 12
M – učebnice, G – 116, přenášení úseček, úsečky shodné, 116
cv. 2, postup, rýsování do
sešitu G
Prv – učebnice 42 – 49, pracovní sešit 48
Vyzdob si velikonoční vajíčko.
Vytvoř si velikonoční přání s beránkem.
Rodičům děkuji za spolupráci.
Anglický jazyk – 3. třída,Ing. Ivana Seidlová
Dobrý den, třeťáci, 🙂
tento týden si zopakujeme téma clothes – (oblečení).
Věřím, že to zvládnete bez obtíží.
Následující věty si přepište, popřípadě vlepte do
sešitu a napište k nim překlady.
Nezapomeňte uvést datum.
Katka nosí žluté šaty.
Nosí paní učitelka fialový svetr?
Paní učitelka nenosí fialový svetr.
Nosíš košili? Ano nosím košili.
Modrá bunda je velká.
Ráda nosím červenou mikinu.
Rád
nosím zelenou kšiltovku.
Přelož
do AJ, věty napiš do sešitu a nakonec podle nich nakresli obrázek:
Ahoj žáci, já jsem Tina. Je mi 9 let. Mám velkou hlavu a dlouhý krk. Mám hnědé, krátké vlasy, dvě zelené oči a velké uši. Mám velkou červenou pusu a krátký nos. Mám dvě ruce a dvě nohy. Nosím žluté krátké šaty, hnědé boty a oranžové punčocháče.
Přepište si do slovníčku
a naučte se slovíčka z učebnice str. 44. Jejich výslovnost pak naleznete
v pracovním sešitě na str. 44.
Rodiče žáků mají možnost odebírat
dětem oběd ze školní jídelny v jídlonosiči – u okénka v době od 11.30
– 12.15 hod. za cenu 60,- Kč (polévka, hlavní jídlo).
V případě zájmu lze oběd přihlásit telefonicky: 461 523 134 nebo 608 638 834 a
nebo e-mailem: jidelna@zsbrnenec.cz