Denisa Báčová, denisa.c@centrum.cz
MATEMATIKA, Mgr. Lenka Kašparová, reditelna@zsbrnenec.cz
ČESKÝ JAZYK – MLUVNICE
ÚSTNÍ ČÁST:
- Zopakujte si skloňování vzoru PÁN – ve kterých pádech se píše i, í/y, ý
PÍSEMNÁ ČÁST: do zvláštního sešitu!!! (z učebnice českého jazyka)
- Uč. 57/4
- Uč. 57/5
- Uč. 57/7
- Uč 57/8 + a), b)
- Diktát – uč. 57/6
- Do ČJ Š – vyskloňovat vzor HRAD – uč. Str. 56
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ
Libovolná kniha – zapsat do čtenářských deníků (kdo má čtenářský deník u mě, tak napíše na papír).
PRACOVNÍ ČINNOSTI
Vyrobte si jakéhokoliv zajíčka z ruličky od toaletního papíru 🙂 Budu moc ráda, když mi fotky zašlete mailem nebo přes messenger 🙂
PŘÍRODOVĚDA
ÚSTNÍ ČÁST:
- Přečíst z učebnice strana 45 – 48
PÍSEMNÁ ČÁST:
- Zápis do sešitu přírodovědy:
Rostliny a živočichové v zimě
- stromy jsou bez listí =) na větvích pupeny
- většina jehličnatých stromů =) zelené
- rostliny přečkají zimu =) pupeny, semena, cibule, oddenky
- v zimě můžeme vidět stálé ptáky, stěhovaví odlétají na jih
- živočichové přečkávají zimu v úkrytech, hledají si potravu =) stopy ve sněhu
Nakresli si pod zápis stopy ve sněhu (uč. Str. 47)
Liška obecná
- má podobné stopy jako stopy psa
- je to šelma, žije volně v přírodě
- je to masožravec = vysvětli pojem masožravec
- žije v noře – v lese
- má výborný sluch, čich i zrak
- každý rok má několik mláďat
Odpověz písemně na otázky:
- Jakou nemocí trpí liška obecná?
- Co bychom měli udělat, když najdeme uhynulou lišku?
VLASTIVĚDA
!!!Všechny úkoly a zápisy, které Vám zašlu do Vlastivědy pište klasicky do sešitu Vlastivědy, děkuji!!!
ÚSTNÍ ČÁST:
- Opakujte si stále pohoří a hory ČR.
- Opakujte si nížiny v ČR.
- Jaké znáš příklady povrchové vody?
- Jaké znáš příklady podpovrchové vody?
- Zopakujte si čím začíná řeka, co je soutok, přítok, jak poznáš pravý a levý břeh řeky, jak končí řeka?
PÍSEMNÁ ČÁST:
- Do sešitu Vlastivědy zápis + místo otázek doplňte odpovědi ( uč. Str. 29) – otázky jsou ke každé řece stejné
ŘEKY ČR
Vltava – Kde pramení?
- Jak končí tok řeky?
- 2 levé přítoky:
- 2 pravé přítoky
Labe –
Morava –
Odra –
Vytiskněte si přiloženou mapu a vyznačte si řeky – Vltava, Labe, Morava a Odra + ke každé řece 2 pravé a 2 levé přítoky. Mapu si vlep nebo vlož do sešitu.
Anglický jazyk – 4. třída, Ing. Ivana Seidlová
Dobrý den, čtvrťáci,
věřím, že vám úkoly z AJ minulý týden nečinily žádné obtíže!
Tento týden věnujeme opakování a procvičování 🙂
Pokyny:
pracovní sešit str. 30.
Učebnice str. 30, 31 – play the game Snake! (zahraj si hru Had). Použij figurku a kostku ze hry člověče nezlob se. Dvojstrana v učebnici ti poslouží jako hrací plánek, figurku polož na start a odpovídej na otázky, eventuálně plň pokyny dle zadání.
Vážení rodiče, pokud máte možnost, prosím o vyfotografování, popřípadě o oskenování prací vašich dětí a zaslání na: ivana.seidlova@seznam.cz.
Děkuji vám.
Anglický jazyk, Mgr. Alena Nováková
1. Zopakuj si hlasité čtení a překlad z učebnice str. 28.
2. učebnice str. 29, cv.3: Přečti si otázku a odpověď a přelož. Jakou barvu má moje křída? Opakuj si nahlas v angličtině otázku, ukazuj na barvy a odpovídej. Totéž dělej ve cv.4. anglicky: Líbí se ti žlutá sukně nebo červená? Odpovídej celou větou.
3. pracovní sešit str.28, cv.3: V 1. sloupci doplň barvy, v 2. čísla podle obrázku v učebnici.
Let’s draw pictures of food, fruit and vegetables. Nakresleme obrázek jídla, ovoce a zeleniny.
Nakresli obrázek do sešitu.
Udělej si v prac. sešitě str. 29, cv 4.
Až vše uděláš, nakresli si sluníčko.