Mgr. Drahomíra Blažková
Tvarosloví, slovesa – osoba, číslo, čas, infinitiv, zvratná slovesa, časování sloves
Čj – učebnice, žluté rámečky 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103
Čj – pracovní sešit 29, 30, 31, 32, 33
Písanka 30, 31, 32
Čítanka – 167 – 176
M – násobení dvojciferných čísel jednociferným činitelem, procvičování, rozklady čísel
M – učebnice
130 / 1, 2, 5
131 / 9
132 / 15, 18, 19
133 / 1, 2, 4
134 / 8, 9, 10, 14
Počítej na folii, správnost výsledků si ověř výpočtem na kalkulačce.
Počítáme zpaměti 17, 18
Sebehodnocení, zkontroluj si výsledky na straně 28, 29, za správně vypočítaný sloupeček si nakresli smajlíka.
M – pracovní sešit 31, 32
Prv – učebnice 72 – 81
Prv – pracovní sešit 65 – 67
Pondělí – 7, 30 hodin, možnost přinést sešity ke kontrole do školy.
Rodičům děkuji za spolupráci.
Anglický jazyk, Mgr. Alena Nováková
Zapište si slovíčka z učebnice na str. 37, výslovnost: opposite (oposit, o neznělé), castle (kásl), haunted (hón), corner (kónr), room (rům), lovely (lavli), scared (skéd, e hluboké, neznělé), between (bitvín)
Vyzkoušej si hru ve cv. 5. Ukazuj na místnosti na obrázku ve cv.2 a ptej se: Where am I? Kde jsem?
Odpovídej: I am in the kitchen. V odpovědi měň místnosti.
Přečti si několikrát nahlas článek ve cv. 7 a přelož.
Vyplň pracovní sešit na str. 37.
https://www.jazyky-online.info/anglictina/
Na tomto odkaze si poslechni pohádku The Little Red Hen – Červená slepička
hledej: Angličtina pro děti – I´m Reading – Folk Tales
Neznámá slovíčka: lift – zvednout, share – podíl, help – pomoc, said – řekla, make – vyrobit, found – najít, myself – sama, tried – zkusila, asked – zeptala se, went – přišla, smell – čichat, eat – jíst, will – budoucí čas
Anglický jazyk, Ing. Ivana Seidlová
Good morning children 🙂 ,
učebnice
– do slovníčku si přepište slovíčka z růžového rámečku na str. 50 a 51, nahrávku s výslovností najdete v příloze
– str. 50, cvičení 1 – nahlas si přečtěte a určujte, o kterém obrázku právě čtete – čísla obrázků napište do školního sešitu
– str. 51, cvičení 2 – přečtěte si povídání o domácích zvířátkách
pracovní sešit, str. 51:
– cvičení 5 – podle tabulky doplňuj do vět na prázdná místa chybějící údaje v následujícím pořadí:
1) barva zvířátka
2) co dané zvířátko umí
3) co má zvířátko rádo
např: The mouse is grey. It can run. It likes cheese. (Ta myš je šedá. Umí běhat. Má ráda sýr.)
– cvičení 6 – z tučného rámečku vyber správné výrazy
– cvičení 7 – napiš, co umíš ty
Pravidelně si procvičujte i dřívější slovíčka! Byla by velká škoda, kdyby se vám vykouřila z hlavy!
Žáci, kteří mívají zkrácené testy, si mohou vypracovat pouze polovinu z každého cvičení.
Have a nice day!
V případě dotazů mě kontaktujte: ivana.seidlova@seznam.cz, tel: 792 368 996