Naďa Rybová
Úkoly pro děti,které nenastoupí:
ČJ – opakovat slovní druhy(i jaké mají číslo – např.:slovesa – 5, zájmena – 3,……)
– zaměřit se hlavně na podstatná jména a slovesa
– uč. str.93,cv.4 – opsat, nad podstatná jména a slovesa nadepsat číslici a podtrhnout podst. jm. rovně,slovesa vlnkou(obojí oranžovou pastelkou)
– uč. str.94 – přečíst žlutou tabulku
– cv. 2,3 ústně
PÍSANKA – str.29,30
M – opakovat násobilku 2,3,4
– PS 7 str.1,2 (na str.2 písemné odčítání společně,jenom jsme na to narazili,děti si asi nebudou pamatovat)
– PZ 3 str.7
Prv – PS – vzadu vyplnit zelené lístečky
Pokud bude nějaký problém,volejte,pište a občas pošlete ofocenou práci,abych viděla,jak to dětem jde.Všechny zdravím, mějte se hezky.