Matematika, Mgr. Lenka Kašparová, reditelna@zsbrnenec.cz
Denisa Báčová, denisa.c@centrum.cz
ČESKÝ JAZYK – MLUVNICE
Moji milí čtvrťáčci 🙂 jsme opět v dalším týdnu našeho učení na dálku, v tomto týdnu budeme opakovat všechny vzory podstatných jmen, protože opakování je matka moudrosti 🙂
PÍSEMNÁ ČÁST:
- Do zvláštního sešitu: učebnice strana 62/6 diktát
- Do zvláštního sešitu: učebnice strana 62/7
- Do zvláštního sešitu: učebnice strana 62/8
- Do zvláštního sešitu: učebnice strana 63/3
- Do zvláštního sešitu: učebnice strana 64/5
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ
Vypracuj pracovní list a pošli mi zpět 🙂
PRACOVNÍ ČINNOSTI
Pomáhejte i nadále mamince a tatínkovi na zahrádce 🙂 ale nejen na zahrádce, ale maminka určitě potřebuje pomoc s běžnými domácími pracemi 🙂 tatínek zase připravit dříví na další rok 🙂 a jelikož jsem také maminka, ocením každou ruku navíc…….pomáhejte si doma navzájem 🙂
PŘÍRODOVĚDA
ÚSTNÍ ČÁST:
- Zajděte se projít do lesa, rozhlížejte se kolem sebe, klidně si foťte, co Vás v lese zaujalo, co se Vám líbilo, co jste v lese našli, v lese je opravdu krásně 🙂
PÍSEMNÁ ČÁST:
- Po procházce v lese, vyplňte pracovní list a odešlete mi zpět 🙂
VLASTIVĚDA
ÚSTNÍ ČÁST:
- Přečtěte si v uč. Str. 34-35
PÍSEMNÁ ČÁST:
- Napište si zápis do sešitu Přírodovědy:
PŮDA A ZEMĚDĚLSTVÍ
PŮDA
- Zdroj obživy obyvatel Země
- Vznikla zvětráváním a rozpadem hornin (působením hornin, teploty vzduchu)
- Nejúrodnější část půdy = HUMUS – vznikla ze zbytků těl rostlin a živočichů
Druhy půd podle velikosti zrn:
- Jílovitá – těžká, dobře drží pohromadě
- Hlinitá – středně velká zrna, nejúrodnější
- Písčitá – sypká
Typy půd:
- Orná – pěstování hospodářských rostlin (pole, vinice, sady)
- Pastviny – chov hospodářských zvířat (louky)
Rostlinná výroba – CO TO JE? VYSVĚTLI
Živočišná výroba – CO TO JE? VYSVĚTLI
JAKÉ ROSTLINY PĚSTUJETE DOMA?? Písemně odpověz do sešitu 🙂
Anglický jazyk 4.třída, Mgr. Alena Nováková,alena.novakova.sy@tiscali.cz
L 15, str. 32 učebnice – překlad: Na lavici jsou 3 počítače. A na podlaze jsou 2 roboti. Vidíš? Kdo jsou? Holka robot je Roby.
Klik robot je Rob. Robyny vlasy jsou dlouhé a červené. Robovy vlasy jsou krátké a modré.
Všimni si Rob´s hair is…. ( není are, protože hair má tvar jednotného čísla bez s).
Umí používat počítače? Umí mluvit anglicky nebo česky?
Roby neumí používat počítač.
Ona umí na klávesnici, ale neumí s myší.
Ona umí mluvit anglicky, ale neumí mluvit česky.
Rob umí používat počítač.
On umí na klávesnici a umí používat myš také.
On umí mluvit anglicky a jeho čeština je dobrá také.
výslovnost: can ( ken) ale can´t (kánt)
Zapiš do sešitu – otázka a odpověď: Is there…?
Yes, there is. Ano, je. (jednotné číslo)
No, there isn´t. Ne, není.
Are there…? Yes, there are Ano, jsou. (množné číslo)
No, there aren´t. Ne, nejsou.
Vyplň si pracovní sešit str. 32.
Posílám odkaz na 2 videa a postup jejich nastavení.
Toto je odkaz na zábavná videa v angličtině i se zvukem.
Píši postup:
1. Tento odkaz dej do vyhledávače.
Dál klikej na: 2. Anglický jazyk, angličtina pro děti.
3. It´s Fun to Read. Je zábava číst.
All about me. Vše o mně.
Who am I? Kdo jsem?
My hair is like this. Moje vlasy vypadají takto.
My face looks like this. Můj obličej vypadá takto.
I dress like this. Oblékám se takto.
This is me. Come on! Let´s go! Toto si zkus přeložit sám.
Like – má 2 významy: 1. mít rád (učili jsme se)
2. jako (ve smyslu srovnání) – Je použito v tomto článku.
Nezapomeňte si pustit i mikrofonek. Pokud jste vše zvládli, pusťte si za odměnu Music – hudbu vrácením zpátky do menu. W.A.Mozart.
Píši překlad: Klikni na poslech hrající hudby.
Mozart psal, když mu bylo jen 8 let.
Sonáta pro flétnu a piano.
Napište mi všichni alespoň stručně, jak se vám daří. Potřebuji zpětnou vazbu.
Anglický jazyk – 4. třída, Ing. Ivana Seidlová
– přepište si do slovníčku následující věty:
AJ | výslovnost | ČJ |
Run round the room | Ran raund d rům. | Běhej po místnosti. |
Is there a cat in the pisture? | Is dér a ket in the pikčr? | Je na obrázku kočka? |
Are there cats in the picture? | Ár dér kets in d pikčr? | Jsou na obrázku kočky? |
Vzpomeňte si na vazbu there is/there are, kterou používáme, když někde něco je.
Do školního sešitu napište:
There is – question (otázka)
Tady je myš. There is a mouse.
Otázky tvoříme změnou slovosledu.
Je tady myš? Is there a mouse? (Yes, there is./No, there aren´t.)
učebnice, str. 33:
– cvičení 3 – přečtěte si
– cvičení 4 – přečtete si otázky a podle obrázku na straně 32 odpovídejte, odpovědi napište do školního
sešitu. Otázky přepisovat nemusíte, pouze 1)… 2)…
– pracovní sešit, str. 32 – cvičení 3
– procvičujte si slovíčka, zejména 15. lekce na WocaBee
Vážení rodiče, pokud máte možnost, prosím o vyfotografování, popřípadě o oskenování prací vašich dětí a zaslání na: ivana.seidlova@seznam.cz.
Děkuji vám.